falkis

Alla inlägg under juni 2011

Av Lina Falk - 23 juni 2011 22:03

Här kommer 79 bilder på Bamse. världens sötaste hund.

                                            Dem nerot nu e våran             

                          Dem som det inte står någonting på e inte våra det e  Bamses syskon

Av Lina Falk - 23 juni 2011 18:28

Vi har köpt världens sötaste hundvalp. 8 veckor idag :)Bilder kommer senare dem e inte i datorn än SES/Lina

:)

Av Lina Falk - 19 juni 2011 19:05

HAr inte gjort mycket idag. e ju ett skit väder men inte dör man för det eller.


Imorgon ska jag till uppsala men teknik före tjejer. Vet inte riktigt vad vi ska göra men.


Och nästa vecka onsdag eller torsdag tror jag att jag ska till fyreshov med kathana  och bada, har inte varit  där sen vet inte hur länge.


bloggar kanske maer ikväll annnnnnars så blir det imorgon


ses/Lina

:)

Av Lina Falk - 17 juni 2011 20:23

VA på teknik idag med regnade lite idag då men jag överlevde hih..

Vi bakade hårt tunnbröd i dag i forsmark..

Bröden var inte så goda :(

Sedan åkte vi till till kusinerna, e här nu hii


ska snart hem snasrt kanske vet inte vad ska jag göra sen......_(


boggar med imogon 


ses/Liana

Av Lina Falk - 16 juni 2011 20:36

säger vi vet inte om hon e med eller inte med hon vinner. hon haar ritat en bild på kristen  .   Hon hettter victoriaoch hennes blogg heter


vickanvickis.blogg.se  hoppas att ni gillar hennes bild


och hon e nog inte med hade tråkigt


den e långt ner på hennes blogg men ska fråga om hon kan ta upp den igen

ses

Av Lina Falk - 16 juni 2011 18:34

Var på rävsten  idag med teknik för tjejer.    Imorgon ska jag till  forsmark. och måste upp vid halv sju ska ju ta 20 i 8 bussen till östhammar


Vill att det ska vara fint väder i  hälgen, villl ut på sjön.

Jag HATAR regn!!!

:)

Av Lina Falk - 15 juni 2011 13:55

VAr inte teknig sak idag ska till rävsten imorgon, och kanske bada lite.


Måste up tidigt igen 7 8 roligt


fick iallafal sova länge idagc v et inte riktigt när jag gick up men någon gån så gick jag vell upp.


ska ta med mig hamburgare imogon til rävsen tror jag och grilla liute..

Vet inte om jhag ska ha med mig vatten eller mågon annan drika än   med kommer nog på något kanske tars båda..


Bloggar kanske mera sen hejså


ses

:)

Av Lina Falk - 15 juni 2011 13:55

VAr inte teknig sak idag ska till rävsten imorgon, och kanske bada lite.


Måste up tidigt igen 7 8 roligt


fick iallafal sova länge idagc v et inte riktigt när jag gick up men någon gån så gick jag vell upp.


ska ta med mig hamburgare imogon til rävsen tror jag och grilla liute..

Vet inte om jhag ska ha med mig vatten eller mågon annan drika än   med kommer nog på något kanske tars båda..


Bloggar kanske mera sen hejså


ses

Presentation


Hej jag e en tjej som e 14 är och gillar film och älskar The Twilight Saga och The Vampire Diaries. Och älskar djur Gillar att va med kompisar och jag går på gymnastik..och om jag verkar intressnat så kan du vell mejla mig så kan vi bli Brev vänenr mellan

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du för djur mest mellan?
 Hund
 Katt

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Skapa din text med bild

ashley greene   


Skapa flashcards